Οι influencers της διπλανής πόρτας

Είναι γεγονός ότι τελευταία παρατηρούμε μια εντονότερη τάση προώθησης των προϊόντων των brands, με την αξιοποίηση των λεγόμενων influencers, δηλαδή των ανθρώπων (bloggers, editors, celebrities, public figures) που ασκούν επιρροή στο κοινό που τους παρακολουθεί, στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσής τους.

influencer-communication

Ο καταναλωτής, βλέποντας την στιλιστική πρόταση/χρήση προϊόντος-υπηρεσίας από έναν άνθρωπο τον οποίο εμπιστεύεται και ακολουθεί πιστά στα social media και τα blog updates του, έχει την τάση να ταυτίζεται και να εξοικειώνεται ευκολότερα με την εικόνα του προϊόντος που βλέπει.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας και τα global beauty brands, επιλέγουν ως πρόσωπα των καταλόγων και των κολεξιόν τους κάθε σεζόν, κάποιονcelebrity ο οποίος την περίοδο εκείνη έκανε μια κινηματογραφική ή δισκογραφική επιτυχία.

Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, οι “Influencers της διπλανής πόρτας” έχουν αρχίσει και κερδίζουν σημαντικό έδαφος σε σχέση με τους celebrity influencers, κάτι απολύτως λογικό κατά την άποψή μου. Ο καταναλωτής αναμφισβήτητα θαυμάζει μια καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί ένας superstar, όμως βλέποντας τα προϊόντα προτεινόμενα από ανθρώπους πιο κοντά στα πρότυπα των ατόμων της “διπλανής πόρτας”, οι οποίοι έχουν ένα glamorous μεν αλλά προσιτό lifestyle, είναι πιθανό να ταυτιστεί περισσότερο και πιο ουσιαστικά με το προϊόν με το οποίο συνδέεται.

Όπως παλαιότερα μέσω της τηλεόρασης, έτσι και τώρα μέσω των social media, οι influencers, έχουν εισχωρήσει για τα καλά στα σπίτια των καταναλωτών, αφού οι followers παρακολουθούν φανατικά σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους μέσω των social posts τους. Ένας εναλλακτικός, απενοχοποιημένος Big Brother, που αποτελεί βασικό εργαλείο των marketers, των bloggers και των επαγγελματιών του digital. Οι “Influencers της διπλανής πόρτας” έχουν την τάση να καθιστούν το προϊόν πιο “down to earth” φέρνοντάς το έτσι πιο κοντά στον καταναλωτή. Μάλιστα, τώρα τελευταία, βλέπουμε όλο και περισσότερες bloggers να γίνονται ambassadors και να παίρνουν τις θέσεις των celebrities στις καμπάνιες των εταιριών.

Προσωπικά, λαμβάνοντας μέρος με την ιδιότητα της blogger σε τέτοιου είδους ενέργειες, διαπίστωσα ότι μπορεί μεν μέσω του Facebook να δημιουργείται buzzσχετικά με τις δημοσιεύσεις, όμως το κοινό του Instagram είναι συνήθως πιοσυνειδητοποιημένο και to the point σχετικά με το περιεχόμενο το οποίο βλέπει, αφού- ακόμη- δεν βομβαρδίζεται με ads και υπερπληροφορία που του αποσπούν την προσοχή σε όλη την διάταξη της κεντρικής του σελίδας.

 

http://www.suit.gr/next-door-influencers/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s