9 Τρόποι να ξεχωρίσετε ανάμεσα σε χαμηλού κόστους επιχειρήσεις

Υπάρχουν δύο πράγματα που γνωρίζουμε για το πώς η πλειοψηφία των καταναλωτών κάνουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις. Δεν είναι μυστικό ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να πάρουν την κατάλληλη τιμή για αυτό που πληρώνουν. Και πολλοί δυνητικοί πελάτες  κάνουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις προτού να φύγουν καν από το σπίτι με τη σύγκριση των προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω μιας online αναζήτησης.

Αυτό καθιστά δύσκολο για τις εταιρείες που σκόπιμα εχουν χαμηλότερες από τους ανταγωνιστές τους τιμές. Αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει να μειώσει τις τιμές σας. Ζητήσαμε από εννέα επιχειρηματίες από το Συμβούλιο Νέων Επιχειρηματιών (YEC):

“Αυτό είναι ένα tip για την αντιμετώπιση των ανταγωνιστών που σκόπιμα εχουν χαμηλότερες τιμές”

low price

Εδώ τα μέλη της κοινότητας YEC είχαν πει:

1. Να είναι ρητή

“Βρείτε τους τομείς όπου θα ανταγωνίζονται θετικά και να θέστε ένα διάγραμμα σύγκρισης στην ιστοσελίδα σας. Να είστε σαφής – υποθέστε ότι οι πελάτες σας ξέρουν για τους ανταγωνιστές σας “~.  Ιωάννη Τιμίου ΣταυρούNext Step Test Προετοιμασίας

2.  Παροχή αξίας και Εξυπηρέτησης Πελατών

“Όταν δεν μπορούν να μειωθούν οι τιμές, να επικεντρωθούν στους τρόπους που είστε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας από την άποψη της ποιότητας. Οι πελάτες ενδιαφέρονται για την τιμή, αλλά ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα του τι παίρνουν για τα χρήματά τους. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι επίσης ένα βασικό σημείο. Αυτό, σε πολλές περιπτώσεις, είναι πιο σημαντικό, και οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για να έχουν έναν εταίρο, που δεν είναι απλώς ένα νοικιασμένο όπλο, που εργάζετε γι ‘αυτούς. “~  Simon CasutoMind eLearning

3. Αυξήστε τις τιμές σας

«Καθώς η αγορά μας γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, αυξήσαμε τις τιμές για να μας βοηθήσει να πουμε την ιστορία μας για το πώς είμαστε διαφορετικοί. Όταν οι τιμές ήταν χαμηλότερες, ήταν πιο δύσκολο να πεις μια συναρπαστική ιστορία. Δεδομένου ότι η διαφορά στα σημεία των τιμών έγινε μεγαλύτερη, είχαμε την ευκαιρία να πουμε μια καλύτερη ιστορία και το κάναμε. Οι τιμές μας έχουν αυξηθεί καθώς όλο και περισσότεροι ανταγωνιστές χαμηλού κόστους έκαναν είσοδο στην αγορά. “~ Andrew Angusβίντεο διακόπτη

pc1 pc2

4. Μην παίζετε το παιχνίδι

«Οι ανταγωνιστές μας πήγαν σε δωρεάν status πρόσφατα. Υπάρχει πάντα buzz όταν οι άνθρωποι κάνουν πωλήσεις ή πτώση των τιμών, αλλά τελικά πέφτει κάτω, και στο τελος αυτος το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσίων περνουν την θέση του νικητή. “~  Ιωάννης ΒερδελήςFleksy

5. Ενεργοποιήστε μόνο αν πρέπει να

“Ο ανταγωνισμός είναι η άσχημη αλήθεια των επιχειρήσεων και μερικές φορές μπορεί να πάρει άσχημη τροπή. Εάν ένας ανταγωνιστής χαμηλόσει απο την τιμή σας, τότε θα πρέπει να αντιδράσετε με περαιτέρω τοποθέτηση προσφορων σας και ανάδειξη πολυτιμότερου από τους άλλους στην αγορά. Είναι όλα σχετικά με τη διατήρηση της εταιρείας σας στη δική της πορεία. Ανταγωνιστικά προς τα κάτω με κάποιον να καθορίζει το ρυθμό μπορεί εύκολα να καταλήξει η επιχείρηση σας να συντρίβει και καταστραφή. “~  Brian HonigmanBrianHonigman.com

6. Το άγχος πυρήνας διαφορετικότητας σας

“Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι εταιρείες πρέπει να επικοινωνούν με σαφήνεια τι τους διαφοροποιεί. Η Apple δεν πανικοβλήθηκε και παρολη τη μείωση όλων των τιμών τους άντεξαν, καθώς οι άλλες εταιρείες smartphone έριξαν τις τιμές κιάλλο, επειδή οι ​​ίδιοι διαφοροποιούνται. Όταν σκεφτόμαστε την Apple, όλοι σκέφτονται προϊόντα υψηλής ποιότητας και μεγάλη καινοτομία. “~  Randy RayessVenturePact

pc3

7. παραμενουν σταθερές οι τιμές τους και να προσφέρουν περισσότερο Ελεύθερο Περιεχόμενο

“Η συμμετοχή σε έναν πόλεμο τιμών βλάπτει μόνο τη θέση σας σε μακροπρόθεσμη βάση, διότι οδηγεί προς τα κάτω τα περιθώρια κέρδους για όλους. Μείνετε εταιρεία σχετικά με τις τιμές σας και να επικεντρωθεί στην προστιθέμενη αξία και τη δημιουργία περισσότερων δωρεάν περιεχόμενων για την ιστοσελίδα σας και για την κοινωνική υποστήρηξη. Κάντε τη βοήθεια βίντεο, γράψτε σε blog επισκεπτών αναπτυχθήτε κοινωνικά στα social media. Οι καταναλωτές θα σας βλέπουν όλο και περισσότερο ως μια αξιόπιστη αρχή και θα δικαιολογήσουν τις τιμές σας. “~  Ο Dave NevogtHubstaff.com

8. Χωρίστε τον εαυτό σας ως Premium Προσφορά

«Αν δεν μπορείς να μειώσεις τις τιμές σας για να ανταγωνιστείτε, τότε διαχωρίσετε τον εαυτό σας ως Επιλεκτική προσφορά σε αυτή την αγορά. Επενδύστε στο branding και την εξυπηρέτηση των πελατών σας ώστε να δικαιολογηθεί. Εάν η αγορά το επιτρέπει, τότε μπορείτε να καταλήξετε με τους υψηλότερους-πελάτες και υψηλότερα περιθώρια κέρδους από τον ανταγωνιστή σας. “~  Faraz ΧανΧαν Επενδύσεις

pc49. Να στηρίξετε την αξία της μάρκας σας

«Αν επικεντρωθείτε στην τιμή από μόνη της, δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσει τον πόλεμο. Έμφαση δώστε στην αξία του προϊόντος σας και την αξία που θα αποφέρει στους πελάτες σας και γιατί αυτό χρειάζεται το προϊόν σας για να γίνει και πιο κερδοφόρο. Αυτό αξίζει πολύ περισσότερο από το κόψιμο μερικών δολάριων για την αρχική επένδυση. Παραμείνετε ειλικρινείς στη διάρθρωση των τιμών που έχετε ορίσει  και επιβεβαιώστε την πραγματική αξία της μάρκας σας! “~  Kelsey RechtVenueBook

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s